Συχνές ερωτήσεις


Τί είναι το www.akros.gr;
Είναι μία ηλεκτρονική πλατφόρμα φιλοξενίας και προβολής πολλών Ελλήνων παραγωγών τροφίμων & ποτών, βασισμένη στο μοντέλο και τα πρότυπα των “multivendor platforms’’ που έχουν καθιερωθεί στη διεθνή αγορά.
Είναι ένα οργανωμένο σύστημα υπηρεσιών που βοηθά τον σύγχρονο καταναλωτή και τον  εμπορικό πελάτη να προμηθευτεί ελληνικά τρόφιμα και ποτά με τον πιο γρήγορο, ασφαλή και αποτεσματικό τρόπο.
 
Γιατί να παραγγείλω από το www.akros.gr;
(9 1 λόγοι)

Ποιες περιοχές εξυπηρετούνται;
Το akros.gr εξυπηρετεί:

  • όλες σχεδόν της περιοχές της Αττικής
  • τα αστικά κέντρα εκτός Αττικής
  • χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (σε πρώτη φάση)
 

Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Σας παρέχουμε τη δυνατότητα να δώσετε την παραγγελία σας:

  • μέσω του site με μια απλή διαδικασία
  • μέσω fax στον αριθμό 211 1069387, ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.
  • με email στη διεύθυνση sales@akros.gr , ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.
  • τηλεφωνικά στον αριθμό 211 1069323 ή στο ………………….με απλή αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα, τις εργάσιμες ημέρες από 9:00 έως 18:00.

Στις παραγγελίες μέσω fax ή email, μην ξεχάσετε να περιλάβετε τον αριθμό τηλεφώνου στον οποίο μπορούμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, γιατί ακόμα και αν τα στοιχεία που μας αποστείλατε με Fax ή email είναι πλήρη, θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.
Σας προτείνουμε την παραγγελία μέσω του site, γιατί εξασφαλίζει την πληρότητα των στοιχείων της παραγγελίας και ελαχιστοποιεί τα όποια προβλήματα μπορεί να προέρχονται από τον ανθρώπινο παράγοντα (λάθη, παρερμηνείες εντολών κλπ.).

Πώς γίνεται η εξόφληση του λογαριασμού;
Σας παρέχουμε τους εξής τρόπους:

  • μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας (Visa, Mastercard, Maestro)
  • μέσω υπηρεσίας Paypal
  • με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • με μετρητά κατά την παράδοση

 
Ποιες ημέρες και ώρες γίνονται οι παραδόσεις των παραγγελιών;
Οι παραδόσεις των παραγγελιών πραγματοποιούνται:

  • από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00
  • Σάββατο 10:00 έως 20:00

Δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις Κυριακές και επίσημες αργίες.

Υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης αυθημερόν;
Ναι, υπάρχει για περιοχές εντός Αττικής!
Δείτε περισσότερα στοιχεία για αυθημερόν παράδοση.

Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας;
Όχι. Απλά οι παραγγελίες μικρότερης αξίας από 39 ευρώ έχουν χρέωση μεταφορικών.

Χρεώνονται μεταφορικά για την αποστολή της παραγγελίας;
Για παραγγελίες αξίας μεγαλύτερης των 49 ευρώ εντός Ελλάδος η μεταφορά είναι δωρεάν.
Για αποστολές σε χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης δείτε τον Τιμοκατάλογο Χρεώσεων.

Τί συμβαίνει, αν ένα προϊόν είναι σε έλλειψη;
Αν ένα προϊόν είναι σε έλλειψη (π.χ. λόγω εποχικότητας, ή εξάντλησης των αποθεμάτων λόγω περιορισμένης παραγωγής), θα υπάρχει πάντα ειδική σήμανση κάτω από τον τίτλο του. Σε περίπτωση που η παραγγελία δοθεί πριν την επισήμανση, θα ενημερωθείτε μέσω email.

Τα προϊόντα είναι όλα ετοιμοπαράδοτα ;
Η μεγάλη πλειοψηφία των προϊόντων είναι ετοιμοπαράδοτη και η αποστολή γίνεται την ίδια ημέρα ή την επομένη (εξαρτάται από την ώρα της παραγγελίας και τον προορισμό της αποστολής).
Υπάρχει μια κατηγορία προϊόντων, με σπανιότερη ζήτηση ή με ειδικά χαρακτηριστικά, τα οποία δεν είναι σε stock. Για τις περιπτώσεις αυτές αναγράφονται ειδικά οι χρόνοι αποστολής. Αν αυτό δεν είναι καθορισμένο, τοποθετείτε προ-παραγγελία , επικοινωνεί μαζί σας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και σας ενημερώνει για τον αναμενόμενο χρόνο αποστολής. Εάν αυτός είναι αποδεκτός από την πλευρά σας, γίνεται οριστικοποίηση της παραγγελίας.

Τί συμβαίνει, αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό;
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι ένα προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο211 1069323 ή με email στο sales@akros.gr, ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία επιστροφής.


Υπάρχουν προϊόντα για ειδικές διατροφικές ανάγκες;
Ναι, υπάρχουν. Για να τα βρείτε χρησιμοποιείστε τα ειδικά φίλτρα αναζήτησης που έχουμε δημιουργήσει για αυτά τα προϊόντα σε κάθε κατηγορία. Μπορείτε να βρείτε και να επιλέξετε τα ειδικά φίλτρα στην αριστερή στήλη του site, κάτω από τον τίτλο Διατροφική Ανάγκη.

Πώς μπορώ να βρω ένα συγκεκριμένο προϊόν;
Χρησιμοποιήστε τη μηχανή αναζήτησης που βρίσκεται στο άνω δεξιό μέρος της οθόνης και εισάγετε τον τίτλο του προϊόντος.

Υπάρχει φυσικό κατάστημα;
Το akros.gr είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική πλατφόρμα και αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία, για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες καταναλωτών και εμπορικών πελατών για γρήγορη, άμεση, ασφαλή και αποτελεσματική προμήθεια ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Πολύ απλά! Μπορείτε να εισέλθετε στο λογαριασμό σας και να τροποποιήσετε τα στοιχεία που επιθυμείτε.